В цілому, пневмопідвіска на Ауді є однією з найбільш інноваційних і універсальних систем підвіски, яка забезпечує високий рівень комфорту і керованості автомобіля в будь-яких умовах. Це ще один приклад того, як компанія Audi прагне до постійного вдосконалення і поліпшення своїх автомобілів, щоб надати своїм клієнтам тільки найкраще.В цілому, пневмопідвіска на Ауді є однією з найбільш інноваційних і універсальних систем підвіски, яка забезпечує високий рівень комфорту і керованості автомобіля в будь-яких умовах. Це ще один приклад того, як компанія Audi прагне до постійного вдосконалення і поліпшення своїх автомобілів, щоб надати своїм клієнтам тільки найкраще.
Потрібно знати:
Елементи системи з електронним управлінням дозволяють вибрати оптимальні характеристики демпфірування підвіски для забезпечення максимально можливого комфорту і безпеки руху. Завдяки цьому, водій може вибрати режим, який найбільш підходить для конкретних умов дороги і своїх уподобань. Наприклад, режим Sport забезпечує більш жорстку підвіску, що дозволяє отримати більш спортивне і динамічне керування автомобілем. У той час як режим Comfort призначений для повсякденного використання і забезпечує більш м'який і плавний рух. Режим Sport / Comfort поєднує в собі обидві характеристики, дозволяючи насолодитися динамічним водінням на прямих ділянках дороги і комфортним катанням на поворотах.
Деталь
Конструкція пневматичної підвіски також сприяє підвищенню комфорту під час поїздки. У передніх стійках підвіски пневмобалон оточує амортизатор, що дозволяє більш ефективно поглинати удари і вібрації від нерівностей дороги. У задній підвісці пневмостойки і амортизатори розділені, що забезпечує більш точне регулювання висоти кузова і поліпшену стійкість автомобіля.
Основними компонентами системи пневматичної підвіски є високоефективний компресор та алюмінієві приймачі високого тиску. Компресор відповідає за подачу повітря під тиском 15-18 бар в ресивери, які розташовані в ніші запасного колеса. Це дозволяє швидко і ефективно регулювати висоту кузова в залежності від дорожніх умов.
У комфортному режимі висота автомобіля залишається незмінною, забезпечуючи зручність і комфорт водіння на будь-якій швидкості. Однак, при більш низьких швидкостях, він забезпечує ще більш м'яке демпфірування, що дозволяє досягти ще більшого рівня комфорту. Це особливо важливо при їзді по нерівних дорогах або на великі відстані.
У динамічному режимі висота автомобіля знижується на 20 мм, що дозволяє йому краще справлятися з поворотами і забезпечує більш спортивну їзду. Крім того, карта демпфування автоматично переходить на спортивні настройки, що робить їзду ще більш динамічною і захоплюючою. Однак, важливо відзначити, що в динамічному режимі спрацьовує функція автоматичного опускання на швидкісній автомагістралі. Це дозволяє автомобілю краще справлятися з високими швидкостями і забезпечує більш стабільну їзду на прямих ділянках дороги.
В режимі підйому:
У режимі підйому Підвіска піднімається на 25 мм вище, ніж в комфортному і автоматичному варіанті. Це дозволяє поліпшити прохідність автомобіля на нерівних дорогах або при перетині перешкод. Також завдяки пневматичним амортизаторам і системі CDC, водій може насолодитися комфортною їздою навіть на найгірших дорогах.
Безперервний контроль демпфування дозволяє системі автоматично регулювати жорсткість амортизаторів в залежності від умов дороги і стилю водіння. Завдяки системі Audi drive select, водій може вибрати один з чотирьох режимів їзди: динамічний, Автоматичний, комфортний або allroad. Кожен з них має свої особливості і дозволяє налаштувати автомобіль під свої переваги.