Пневматична підвіска-один з видів підвісок, покликаний регулювати кліренс автомобіля. Звичні нам пружини тут замінені на систему балонів, заповнених стисненим повітрям.Пневматична підвіска-один з видів підвісок, покликаний регулювати кліренс автомобіля. Звичні нам пружини тут замінені на систему балонів, заповнених стисненим повітрям.
Під час роботи авто вся інформація про хід руху направляє в блок управління підвіскою. По суті, це невеликий Бортовий комп'ютер, який аналізує дані і приймає рішення про зміну висоти кузова. Це відбувається за допомогою збільшення або зменшення тиску в балонах, що здійснює компресор.
Завдяки цьому авто рухається стабільно і плавно. Транспорт з пневматичною підвіскою в порівнянні з пружинним аналогом забезпечують більшу стійкість і комфорт для водія і пасажирів.
Пневмопідвіска BMW
Регулювання подвесочной системи здійснюється в повністю автоматичному режимі.
До складу підвіски входять наступні пристрої:
• Пневмоподушка – состоит из баллонов и определяет высоту автомобиля над поверхностью дороги посредством корректировки уровня давления.Пневмоподушка – состоит из баллонов и определяет высоту автомобиля над поверхностью дороги посредством корректировки уровня давления.
• Компрессор – прибор, который состоит из двух компонентов – дегидратора, удаляющего из воздуха частицы воды, и электрического мотора, нагнетающего воздушный поток в систему баллонов;
• Воздухопровод – совокупность трубок, обеспечивающих циркуляцию воздуха и его доставку к баллонам и обратно.
• Блок управления подвеской – микрокомпьютер, регулирующий работу вышеперечисленных элементов.
Можливі неполадки пневмопідвіски BMW
Визначити, що пневматична підвіска вийшла з ладу, можна навіть візуально. Наприклад, зробити це можна вранці, перед початком експлуатації. Якщо ви помітили що автомобіль» ліг " на колісні арки, значить, пора звернутися в сервісний центр. Про несправності свідчить також відчуття втрати жорсткості підвіски.
Пневмопідвіски BMW-це високотехнологічне і надійне пристрій, рідко підводить автовласника. Тому ми розглянемо всього лише дві найпоширеніші види поломок:
1) Розгерметизація балонів. Під час експлуатації, особливо в зимово-весняний період, автомобіль піддається впливу величезної кількості агресивних хімікатів. Чутлива Підвіска до пилу піску і бруду, якщо вони потрапляють всередину системи. Ці фактори можуть вивести прилад з ладу досить швидко. Для профілактики рекомендується приділяти підвищену увагу гігієні авто.
2) Несправність або знос компресора. Вироблення ресурсу поршневої групи або системи клапанів веде перегріву компресора. Даний факт фіксується температурним датчиком, після чого блок управління відключає роботу компресора. Відповідно, перекачування повітря негайно припиняється. Машина починає "просідати", жорсткості підвіски не відчувається. У проблеми всього два рішення-Заміна несправного приладу або його ремонт.
Функція будь-якого компонента, що вийшов з ладу, потрібно якомога швидше відновити. В іншому випадку зростає ризик виходу з ладу інших деталей системи. Наприклад, зламаний балон призводить до того, що компресор повинен безперервно докачувати відсутні обсяги повітря. Це веде до додаткових навантажень, що, врешті-решт, призводить в непридатність всю поршневу групу.