У сучасному світі дороги далекі від ідеальних, а деякі ділянки стають важкопрохідними. Тому важливо приділити увагу стабілізації положенню кузова Тойоти, щоб зробити поїздку комфортною при проходженні будь-яких нерівностей. Для цих цілей японський виробник оснастив транспортний засіб пневмопідвіскою, яку автомобілісти з багаторічним досвідом рекомендують перевіряти частіше в порівнянні з іншими деталями, так як ходова частина приймає ударну хвилю на себе.
Історія появи пневмопідвіски на Toyota
Вперше виробник почав встановлювати пневматичні підвіски з компресором і пневмобалоном на Toyota у 1991 році. На той момент першим автомобілем, оснащений пневмопідвіскою, стала модель Crown S140, але на цьому Холдингова компанія не зупинилася.
Через 3 роки співробітники підприємства оснастили зазначеним вище пристосуванням серію Celsior. Однак через аналогічний проміжок часу Пневмопідвіска з'явилася у Toyota Century.
Особливість і конструкція пневмопідвісок на Тойота
При створенні однієї з головних деталей для комфортної їзди автопром ретельно пропрацював конструкцію і функціональність комплектуючої. Крім функціональності, пневматичні підвіски Тойота відрізняються відсутністю пружин. Грамотно продумана конструкція складової-запорука тривалої експлуатації без заміни.
Конструктивні особливості пневмопідвісок на автомобілях Toyota полягають в складності. Це ключовий фактор, що впливає на проведення ремонтних робіт. В такому випадку деталі змінюють в зборі, а не відновлюють. Однак це не привід відмовлятися від комфортної поїздки, оскільки власник авто може самостійно регулювати кліренс, встановлюючи відповідний режим їзди по різних дорогах.
Пневматична підвіска-це комплект, що включає пневмостойки на кожне колесо. Установлений компресор на Toyota створює тиск в системі. Крім цього, буде потрібно блок управління для визначення рівня підняття кузова транспортного засобу в залежності від дорожніх умов.
Передня і задня частина пневмопідвіски Тойота складається з декількох компонентів. До таких складових відносяться:
Дії при несправності пневмопідвіски
Тойота, як і будь-яка інша машина, схильна до поломки. Незважаючи на те, що наявність пневмопідвіски робить поїздку комфортніше, але в разі виникнення несправності, процес лагодження ускладнюється і цінник на обслуговування підвищується. Останній пункт обумовлений покупкою деталей в зборі, а не окремо, в результаті чого б'є по сімейному бюджету.
Замінити амортизатор і пружину простіше в порівнянні з пневматичною підвіскою, так як для такого елемента притаманні різні збої. До основних причин несправності підвіски відносяться: