Блок клапанів пневмопідвіски CL-class (C216) ATM

Блок клапанів пневмопідвіски Mercedes CL-class (C216) ATM
Блок клапанів пневмопідвіски Mercedes CL-class (C216) ATM
Блок клапанів пневмопідвіски Mercedes CL-class (C216) ATM
Блок клапанів пневмопідвіски Mercedes CL-class (C216) ATM
6800 ₴
Виробник: Mercedes
Артикул: ATM0147

Блок клапанів пневмопідвіски встановлюється на автомобіль Mercedes CL-class (C216) 2006-2014 років випуску.

Марка автомобіля
Mercedes
Рік випуску авто
2006-2014
Модель автомобіля
CL-class
Код О. Е. М.
A2513200058, A2123200358, A2123200658, A2123200158
Серія
C216
Країна виробник
Китай
Тип запчастини
Аналог
Гарантія
На установку

You have no rights to post comments

Пневмопідвіска Mercedes

 Пневмопідвіска Мерседес надає водієві і пасажирам високий рівень комфорту і безпеки під час руху транспортного засобу. Принциповою відмінністю пристрою від стандартної автомобільної підвіски полягає в унікальному рішенні німецьких інженерів. Вони повністю відмовилися від використання звичних нам деталей – торсіонів, ресор і пружин. Функція захисту від вібрації перекладена на пневмоподушки, які представляють собою спеціальні балони, заповнені повітрям під високим тиском.

У чому полягають переваги пневматичних підвісок Мерседес?

  • Ефективне поглинання негативних наслідків від дефектів дорожнього полотна (нерівності, ями, вибоїни);
  • Якісне підвищення прохідності транспорту в умовах фактичної відсутності асфальтованого покриття;
  • Регулювання кліренсу;
  • Фіксація бажаної дистанції автомобільного кузова щодо дороги;
  • Плавність руху авто
  • Висока надійність компонентів пристрою.

У чому полягає конструктивна унікальність пневмопідвіски Mercedes?

Читати повністю...

 Нова пневматична підвіска є черговим шедевром німецької інженерної думки. Це досконала багатокомпонентна система, що складається з безлічі високотехнологічних деталей і механізмів. Принцип роботи підвіски полягає у використанні пневматичних балонів, заповнених стисненим повітрям, які і приймають на себе всі коливання і вібрації, що виникають під час руху автотранспорту. З конструктивної точки зору, система являє собою окремий агрегат авто або є частиною передньої і задньої підвіски.

Оптимальний рівень тиску в подушці здійснюється за рахунок роботи компресора. До складу приладу входять електричний двигун, осушувач повітряних мас і електромагнітні клапани. Проходження повітряного потоку і його доставку в пневмобалони забезпечується металевим ресивером. По суті це міцний резервуар, в якому відбувається накопичення запасу стислій газової суміші.

Процеси управління роботою пристрою здійснює система електронних блоків і датчиків. Завдяки їм забезпечується автоматичний контроль висоти кузова автомобіля, швидкості руху транспорту, рівня тиску у вузлах та інших параметрів.

Всі свідчення передаються в електронний блок управління, який, в свою чергу, генерує і відправляє керуючі команди. Вони визначають роботу компресорного реле і системи клапанів.

 

Часті причини виходу з ладу і появи несправної пневмопідвісок

Слабкою ланкою пневматичних підвісок даної марки виступають пневмоподушки. Проблема в тому, що виробник не передбачив захисні механізми від попадання вологи і бруду на систему балонів. До того ж вони досить чутливі до механічних пошкоджень.

Експлуатація автомобіля призводить до постійних навантажень і впливу на пневмостоку агресивних чинників – вологи, хімічних реагентів, пилових частинок і т.д. постійна взаємодія з абразивними елементами, що потрапляють всередину автомобіля, веде до пошкодження пневморукавов і зносу корпусу пневмоподушок.

Основна причина виходу з ладу пневмобалонов марки Мерседес – недотримання швидкісного режиму при їзді на дорожніх покриттях низької якості. Пневмоподушки і інші компоненти пневмопідвіски вкрай чутливі до різких поворотів, заметів, ударних хвиль, що виникають при наїзді на ями і купини. Уникнення цих факторів і дотримання правил експлуатації допоможуть власнику значно продовжити ресурс роботи пристрою.

Ви дивилися