Датчик висоти дорожнього просвіту V-class (W639) Mercedes

Датчик висоти дорожнього просвіту Mercedes V-class (W639) Mercedes
Датчик висоти дорожнього просвіту Mercedes V-class (W639) Mercedes
Датчик висоти дорожнього просвіту Mercedes V-class (W639) Mercedes
Датчик висоти дорожнього просвіту Mercedes V-class (W639) Mercedes
4800 ₴
Виробник: Mercedes
Артикул: 600640300A0105427617-02

Оригінальний датчик висоти дорожнього просвіту (кута нахилу фар) встановлюється на автомобілі Mercedes V-class (W639) Vito, Viano 2003-2014 років випуску.

Марка автомобіля
Mercedes
Рік випуску авто
2003-2014
Модель автомобіля
V-class
Код О. Е. М.
A0105427617
Серія
W639
Країна виробник
Німеччина
Тип запчастини
Оригінал
Гарантія
На установку

You have no rights to post comments

Пневмопідвіска Mercedes

 Пневмопідвіска Мерседес надає водієві і пасажирам високий рівень комфорту і безпеки під час руху транспортного засобу. Принциповою відмінністю пристрою від стандартної автомобільної підвіски полягає в унікальному рішенні німецьких інженерів. Вони повністю відмовилися від використання звичних нам деталей – торсіонів, ресор і пружин. Функція захисту від вібрації перекладена на пневмоподушки, які представляють собою спеціальні балони, заповнені повітрям під високим тиском.

У чому полягають переваги пневматичних підвісок Мерседес?

  • Ефективне поглинання негативних наслідків від дефектів дорожнього полотна (нерівності, ями, вибоїни);
  • Якісне підвищення прохідності транспорту в умовах фактичної відсутності асфальтованого покриття;
  • Регулювання кліренсу;
  • Фіксація бажаної дистанції автомобільного кузова щодо дороги;
  • Плавність руху авто
  • Висока надійність компонентів пристрою.

У чому полягає конструктивна унікальність пневмопідвіски Mercedes?

Читати повністю...

 Нова пневматична підвіска є черговим шедевром німецької інженерної думки. Це досконала багатокомпонентна система, що складається з безлічі високотехнологічних деталей і механізмів. Принцип роботи підвіски полягає у використанні пневматичних балонів, заповнених стисненим повітрям, які і приймають на себе всі коливання і вібрації, що виникають під час руху автотранспорту. З конструктивної точки зору, система являє собою окремий агрегат авто або є частиною передньої і задньої підвіски.

Оптимальний рівень тиску в подушці здійснюється за рахунок роботи компресора. До складу приладу входять електричний двигун, осушувач повітряних мас і електромагнітні клапани. Проходження повітряного потоку і його доставку в пневмобалони забезпечується металевим ресивером. По суті це міцний резервуар, в якому відбувається накопичення запасу стислій газової суміші.

Процеси управління роботою пристрою здійснює система електронних блоків і датчиків. Завдяки їм забезпечується автоматичний контроль висоти кузова автомобіля, швидкості руху транспорту, рівня тиску у вузлах та інших параметрів.

Всі свідчення передаються в електронний блок управління, який, в свою чергу, генерує і відправляє керуючі команди. Вони визначають роботу компресорного реле і системи клапанів.

 

Часті причини виходу з ладу і появи несправної пневмопідвісок

Слабкою ланкою пневматичних підвісок даної марки виступають пневмоподушки. Проблема в тому, що виробник не передбачив захисні механізми від попадання вологи і бруду на систему балонів. До того ж вони досить чутливі до механічних пошкоджень.

Експлуатація автомобіля призводить до постійних навантажень і впливу на пневмостоку агресивних чинників – вологи, хімічних реагентів, пилових частинок і т.д. постійна взаємодія з абразивними елементами, що потрапляють всередину автомобіля, веде до пошкодження пневморукавов і зносу корпусу пневмоподушок.

Основна причина виходу з ладу пневмобалонов марки Мерседес – недотримання швидкісного режиму при їзді на дорожніх покриттях низької якості. Пневмоподушки і інші компоненти пневмопідвіски вкрай чутливі до різких поворотів, заметів, ударних хвиль, що виникають при наїзді на ями і купини. Уникнення цих факторів і дотримання правил експлуатації допоможуть власнику значно продовжити ресурс роботи пристрою.

Ви дивилися