Пневмобалон лівий (пневмоподушка) задньої підвіски, встановлюється на автомобіль Mercedes E-class W212 2009-2016 років випуску. Гарантія 1 рік з дати покупки. Пневморукав виготовлений із застосуванням подвійного переплетення нитки корду що дозволяє гумі витримувати великі навантаження без втрати еластичності
Пневмопідвіска Мерседес надає водієві і пасажирам високий рівень комфорту і безпеки під час руху транспортного засобу. Принциповою відмінністю пристрою від стандартної автомобільної підвіски полягає в унікальному рішенні німецьких інженерів. Вони повністю відмовилися від використання звичних нам деталей – торсіонів, ресор і пружин. Функція захисту від вібрації перекладена на пневмоподушки, які представляють собою спеціальні балони, заповнені повітрям під високим тиском.
У чому полягають переваги пневматичних підвісок Мерседес?
У чому полягає конструктивна унікальність пневмопідвіски Mercedes?
Нова пневматична підвіска є черговим шедевром німецької інженерної думки. Це досконала багатокомпонентна система, що складається з безлічі високотехнологічних деталей і механізмів. Принцип роботи підвіски полягає у використанні пневматичних балонів, заповнених стисненим повітрям, які і приймають на себе всі коливання і вібрації, що виникають під час руху автотранспорту. З конструктивної точки зору, система являє собою окремий агрегат авто або є частиною передньої і задньої підвіски.
Оптимальний рівень тиску в подушці здійснюється за рахунок роботи компресора. До складу приладу входять електричний двигун, осушувач повітряних мас і електромагнітні клапани. Проходження повітряного потоку і його доставку в пневмобалони забезпечується металевим ресівером. По суті це міцний резервуар, в якому відбувається накопичення запасу стислій газової суміші.
Процеси управління роботою пристрою здійснює система електронних блоків і датчиків. Завдяки їм забезпечується автоматичний контроль висоти кузова автомобіля, швидкості руху транспорту, рівня тиску у вузлах і інших параметрів.
Всі показання передаються в електронний блок управління, який, в свою чергу, генерує і відправляє керуючі команди. Вони визначають роботу компресорного реле і системи клапанів.
Часті причини виходу з ладу і появи несправної пневмопідвісок
Слабкою ланкою пневматичних підвісок даної марки виступають пневмоподушки. Проблема в тому, що виробник не передбачив захисні механізми від попадання вологи і бруду на систему балонів. До того ж вони досить чутливі до механічних пошкоджень.
Експлуатація автомобіля призводить до постійних навантажень і впливу на пневмостоку агресивних факторів – вологи, хімічних реагентів, пилових частинок і т.д. постійна взаємодія з абразивними елементами, що потрапляють всередину автомобіля, веде до пошкодження пневморукавів і зносу корпусу пневмоподушок.
Основна причина виходу з ладу пневмобалонов марки Мерседес – недотримання швидкісного режиму при їзді на дорожніх покриттях низької якості. Пневмоподушки і інші компоненти пневмопідвіски вкрай чутливі до різких поворотів, заметів, ударних хвиль, що виникають при наїзді на ями і купини. Уникнення цих факторів і дотримання правил експлуатації допоможуть власнику значно продовжити ресурс роботи пристрою.