Пневмобалон задньої підвіски Prado 150 правий ATM

Пневмобалон задньої підвіски Toyota Prado 150 правий ATM
Пневмобалон задньої підвіски Toyota Prado 150 правий ATM
Пневмобалон задньої підвіски Toyota Prado 150 правий ATM
Пневмобалон задньої підвіски Toyota Prado 150 правий ATM
6090 ₴
Виробник: ATM
Артикул: ATM0068

Пневмобалон правий (пневмоподушка) задньої підвіски, встановлюється на автомобіль Toyota Land Cruiser Prado 150 2009 + років випуску. Пневморукав виготовлений із застосуванням подвійного переплетення нитки корду що дозволяє гумі витримувати великі навантаження без втрати еластичності. Гарантія 1 рік з дати покупки. 

Марка автомобіля
Toyota
Рік випуску авто
2009 - теперішній час
Модель автомобіля
Land Cruiser
Код О. Е. М.
4808060010
Серія
150
Країна виробник
Китай
Тип запчастини
Аналог
Гарантія
1 рік

Пневмопідвіска Toyota

 У сучасному світі дороги далекі від ідеальних, а деякі ділянки стають важкопрохідними. Тому важливо приділити увагу стабілізації положенню кузова Тойоти, щоб зробити поїздку комфортною при проходженні будь-яких нерівностей. Для цих цілей японський виробник оснастив транспортний засіб пневмопідвіскою, яку автомобілісти з багаторічним досвідом рекомендують перевіряти частіше в порівнянні з іншими деталями, так як ходова частина приймає ударну хвилю на себе.

Історія появи пневмопідвіски на Toyota

Вперше виробник почав встановлювати пневматичні підвіски з компресором і пневмобалоном на Toyota у 1991 році. На той момент першим автомобілем, оснащений пневмопідвіскою, стала модель Crown S140, але на цьому Холдингова компанія не зупинилася.

Через 3 роки співробітники підприємства оснастили зазначеним вище пристосуванням серію Celsior. Однак через аналогічний проміжок часу Пневмопідвіска з'явилася у Toyota Century.

Особливість і конструкція пневмопідвісок на Тойота

При створенні однієї з головних деталей для комфортної їзди автопром ретельно пропрацював конструкцію і функціональність комплектуючої. Крім функціональності, пневматичні підвіски Тойота відрізняються відсутністю пружин. Грамотно продумана конструкція складової-запорука тривалої експлуатації без заміни.

Конструктивні особливості пневмопідвісок на автомобілях Toyota полягають в складності. Це ключовий фактор, що впливає на проведення ремонтних робіт. В такому випадку деталі змінюють в зборі, а не відновлюють. Однак це не привід відмовлятися від комфортної поїздки, оскільки власник авто може самостійно регулювати кліренс, встановлюючи відповідний режим їзди по різних дорогах.

Пневматична підвіска-це комплект, що включає пневмостойки на кожне колесо. Установлений компресор на Toyota створює тиск в системі. Крім цього, буде потрібно блок управління для визначення рівня підняття кузова транспортного засобу в залежності від дорожніх умов.

Передня і задня частина пневмопідвіски Тойота складається з декількох компонентів. До таких складових відносяться:

  • Стійка-складний в обслуговуванні елемент, в основі якого відсутня пружина;
  • Пневмобалон-пристосування, призначене для компенсації об'єму повітря, а також балансування системи;
  • Компресор, який підтримує оптимальний рівень тиску відповідно до необхідного рівня жорсткості;
  • Міст з двома датчиками для контролю положення кузова;
  • Система фільтрації, осушувач повітря і ресивер-невід'ємна частина автомобіля.

Дії при несправності пневмопідвіски

Тойота, як і будь-яка інша машина, схильна до поломки. Незважаючи на те, що наявність пневмопідвіски робить поїздку комфортніше, але в разі виникнення несправності, процес лагодження ускладнюється і цінник на обслуговування підвищується. Останній пункт обумовлений покупкою деталей в зборі, а не окремо, в результаті чого б'є по сімейному бюджету.

Замінити амортизатор і пружину простіше в порівнянні з пневматичною підвіскою, так як для такого елемента притаманні різні збої. До основних причин несправності підвіски відносяться:

  • Поломка пневмобалона, який стравлює повітря. Несправність усувається в одному випадку-при ранньому виявленні. На пізній стадії буде потрібно купити пневмобалон для Toyota;
  • Також частою причиною збою є несправність в пневматичному компресорі. Щоб знайти поломку. Необхідно провести діагностику на станції техобслуговування;
  • Ще однією причиною виходу з ладу пневмопідвіски є стравлювання повітря через шланги або з'єднувачі. На автомобільному ринку представлені різні комплектуючі для пневматичних підвісок, тому дефект усувається легко.

Категорія

Google відгуки

Рейтинг: 5 32 відгуків на googleico

ОлегОлег
місяць тому
04.08.2025
Шукав Компресор для пневмопідвіски-в офіційному сервісі ціни космос. В цьому...
googleico
Опубліковано в Google
Ростик ПетренкоРостик Петренко
місяць тому
11.08.2025
Дуже задоволений покупкою. Знайшов тут оригінальні амортизатори за адекватною...
googleico
Опубліковано в Google
Egor RoditelevEgor Roditelev
місяць тому
01.08.2025
Хороший специалезированый магазин купуємо деталі для наших авто тут завжди...
googleico
Опубліковано в Google
Геннадій БиковськийГеннадій Биковський
менше тижня тому
14.09.2025
Заказывал компрессор для пневмоподвески на Audi Q7. Пришёл новый, всё соответствует...
googleico
Опубліковано в Google
Єлизавета Олександрівна НіколаєнкоЄлизавета Олександрівна Ніколаєнко
місяць тому
19.07.2025
Відвідали магазин, що спеціалізується на продажу запчастин для підвіски...
googleico
Опубліковано в Google

Ви дивилися