chto takoe pnevmopodveskaПневматична підвіска здійснює регулювання рівня кузова при здійсненні руху по дорозі, функція регулювання реалізується спеціальними елементами з підвищеною пружністю. Зараз Підвіска впроваджується не в усі автомобілі, а тільки в окремі моделі, в більшості випадків це представники преміум класу, до яких пред'являються підвищені вимоги з точки зору забезпечення комфорту водія і пасажирів.

 Пневматична підвіска поєднується з іншими підвісками, що забезпечує максимальну ефективність. На даний момент часу багато виробників впроваджують пневматичну підвіску в свої автомобілі, таке рішення реалізується для забезпечення комфорту тих, хто присутній в салоні. Також існують підвіски, які були наділені своїми унікальними назвами, приклад – Airmatic Dual Control, дана конструкція була розроблена Mercedes-Benz.

Пневматична підвіска має в своєму арсеналі безліч переваг, з ним можна віднести високий рівень комфорту, геометричну прохідність в будь-яких умовах і безпеку при русі. У більшості випадків пневматична підвіска поєднується з амортизаторами, регулювання яких здійснюється автоматично. Така система називається адаптивної, поєднує в собі переваги двох деталей.

 У підвіску вбудовані елементи з підвищеною пружністю, що встановлюються на кожне колесо, також є модуль, що забезпечує надходження повітря, резервуар для його зберігання і система управління.

Схема пневматичного пружного елемента

 Елемент з підвищеною пружністю робить так, щоб рівень кузова автомобіля був на одному рівні, який був заданий водієм. Він є одним з найважливіших складових частин системи.

У складі елемента з підвищеною пружністю представлений корпус, доповнений направляючої, манжети і поршень. На етапі виробництва деталь може бути доповнена амортизатором, що робить позитивний вплив на поліпшення основних характеристик, також це рішення підсилює переваги системи, альтернативний варіант – окрема установка, в даному випадку потрібно придбати амортизатор і зробити його установку, звернувшись за допомогою до фахівців. Комбінація двох цих деталей утворює пневматичну стійку.

 В якості основного матеріалу для виготовлення манжета використовується еластомер з високими показниками міцності з декількома шарами. Стандартна комплектація може бути доповнена пневматичними акумуляторами. Клапан залишкового тиску, який також встановлюється в деталь, стабілізує тиск при витоку повітря. 

Модуль надходження повітря забезпечення надходження повітря в елементи з підвищеною пружністю. Він відповідає за включення електричного двигуна, компресора і пристосування для осушення повітря. Стандартна комплектація модуля доповнена блоком, який управляє підвіскою. 

Ресивер-це ємність для повітря, він регулює просвіт, коли автомобіль на невеликій швидкості рухається по дорозі, ще одна його функція полягає в забезпеченні оптимального положення автомобіля, коли він стоїть на стоянці. 

Пневматична система підвіски – модуль, обеспечивающий поступление системы в другие элементы и пневматические стойки. Можно выделить два вида систем: открытая или закрытая. Самый оптимальный вариант – система закрытого типа, она обеспечивает максимальное сохранение воздуха, результатом этого является экономия энергетических трат, необходимых для его создания.

Система управління виробляє і стабілізує тиск в системі, завдяки їй всі складові частини системи працюють в стандартному режимі, що дозволяє забезпечити ефективне виконання поставлених завдань. Вона має великий вплив на роботу підвіски, контролює основні показники, забезпечує реалізацію закладених функцій.

Категорія вхідних пристроїв складається з сукупності датчиків, кожен з яких відповідає за реалізацію свого завдання для забезпечення нормальної роботи всієї системи.

Перемикач на панелі приладів дозволяє самостійно вносити зміни в рівень кузова. Датчики реалізують функцію контролю над показниками функціонування системи, передають їх у форматі електричних сигналів.

Блок управління забезпечує передачу електричних сигналів на керуючі пристрої за допомогою їх перетворення. Блок управління взаємодіє з іншими складовими частинами системи, що дозволяє йому ефективно справлятися з поставленими завданнями, забезпечуючи нормальну роботу всіх елементів.

Система управління пневматичної підвіски включає в себе набір виконавчих пристроїв, кожне з яких відповідає за виконання своєї функції, вони виконують операції з тиском, забезпечують оптимальний тиск в ємності для повітря, регулюють інші показники. Місцем розташування клапанів є блок електромагнітних клапанів, який розміщений в модулі подачі повітря.

Як працює пневматична підвіска?

Алгоритми управління:

  • Забезпечення оптимального рівня кузова без участі водія;
  • Коригування рівня кузова, дія не вимагає отримання схвалення;
  • Коригування рівня кузова з урахуванням набраної швидкості.

Перший алгоритм управління реалізується у всіх випадках, при цьому ступінь завантаженості транспортного засобу не впливає. Датчики рівня кузова фіксують відстань від коліс до кузова. Після цього проводиться порівняльний аналіз отриманих даних із заданими показниками. Якщо виявляється невідповідність показань, то електронний блок за допомогою активізації потрібних пристроїв вирішує проблему, в результати забезпечується потрібний рівень.

У другому алгоритмі представлено три рівні: номінальний, підвищений і знижений. Перший рівень активний, коли транспортний засіб рух по звичайній дорозі в швидкісному режимі до 100 км/ч.другий рівень стає актуальним, коли мова йде про пересування по сільській місцевості в швидкісному режимі до 40 км/ч. третій рівень задіюється, коли автомобіль рухається на великій швидкості. Водій може самостійно виставити рівні кузова, для цього потрібно скористатися перемикачем.

Третій алгоритм управління забезпечує стійке положення транспортного засобу в русі. Якщо швидкість починає збільшуватися, то програма управління здійснення переведення рівня кузова від одного рівня до іншого, в залежності від актуального швидкісного режиму. Такий же формат реалізується, коли швидкість починає знижуватися.

Text.ru - 100.00%