problemy pnevmy bmw x5Найпопулярніші труднощі, пов'язані з пневмопідвіскою BMW X5.

 Найактуальнішими складнощами пневмопідвіски, з якими стикаються власники автомобіля БМВ моделі X5, найчастіше, є:

- істотна втрата повітря, що йде через пневмобалони;

- активне зношування групи поршнів компресора;

- несправності клапанів самої пневмопідвіски;


Яким чином проявляються несправності в пневмопідвісці.bmw x5 1

 

Подібні несправності характеризується зазвичай наступними проявами:

- при вимкненому двигуні сильно просідає задня частина автомашини, виходить, що машина стає»на зліт";

- при включенні движка задня частина піднімається, викликаючи різке підняття передньої частини;

- у ситуації активної їзди по дорозі, передня частина машини опускається, немов намагаючись " клюнути носом» в дорогу, а варто двигун вимкнути, знову моментально задирається вгору;

- постановка в сервісний режим машини стає неможливою, оскільки автомобіль не ставиться для регулювання сходу-розвалу;

- активно "плаває" кліренс над дорогою.

 

Що, в першу чергу, є головною причиною поломки.

 Зазвичай головною причиною обов'язкового виникнення подібних поломок є несправності в пневмобалонах, що, в першу чергу, буває безпосередньо пов'язано з поганим автодорожнім покриттям, по якому доводиться постійно кататися. Справа в тому, що звичайна Дорожня грязь холодної пори рік, вірніше, її хімічний склад, перетворює характер використання пневмобалонов в Екстремальний. Відповідно, в таких умовах їм потрібно регулярне чищення. Так що краще прислухатися до порад знаючих людей і від чистки не ухилятися. Інакше, це може призвести до серйозних фінансових втрат.

 

bmw x5 2Як це виглядає в реальності (але приховано від очей водія).

 Зношені пневмобалони занадто сильно пропускають повітря і виявляються не в змозі утримати тиск на одному звичному рівні. Це призводить до того, що компресор самостійно змушений утримувати рівень тиску, що призводить до його додаткової надмірного навантаження. Поршні компресора піддаються швидкому зносу, і компресор виявляється не в змозі утримувати рівень тиску в конкретно заданий часовий період. Далі датчик температури з головки компресора повідомляє про його перегрів, а блок управління, отримавши цю інформацію, примусово відключає компресор під час здійснення двигуном своєї роботи. Ці постійні короткочасні цикли зміни стану компресора заважають створенню нормального рівня тиску, в результаті чого Пневмопідвіска» накривається " остаточно і доводиться шукати варіант купити пневмобалони на БМВ X5 в Києві.

 

До яких витрат призводить необхідність ремонту.

 В середньому, ремонт пневмопідвіски обійдеться автолюбителю в досить відчутну суму від 16 до 30 з гаком тисяч рублів (за найскромнішими прикидками). Сюди, зрозуміло, включена і комп'ютерна діагностика, і заправка пневмосистеми азотом, розбирання\ \ збірка пневмобалонов з їх обов'язковою чищенням, і ремонт, в разі необхідності, компресора пневмопідвіски, і ремонт її блоку клапанів, і багато іншого. Фахівці компанії готові запропонувати власнику автомобіля всі необхідні послуги. Компанія займається ремонтом пневмопідвіски вже більше 12 років, що дозволила фахівцям вивчити на практиці всі можливі нюанси відновлення пневмопідвіски будь-якого з автомобілів. Зрозуміло, будь-який ремонт буде супроводжуватися наданням гарантії на термін від піврік до рік (в залежності від складності виробленого ремонту).

Купівля нових пневмобалонов.

Будь-який власник автомобіля зможе  купити пневмобалони на БМВ X5 звернувшись до нас в будь-який зручний час за адресою представництва компанії Pnevmobalon.kiev.ua.

Text.ru - 100.00%