Всім відомо, що рано чи пізно будь-який господар автомобіля з пневмопідвіскою стикається з тим, що одна або кілька стійок виходять з ладу.Всім відомо, що рано чи пізно будь-який господар автомобіля з пневмопідвіскою стикається з тим, що,
що одна або кілька стійок виходять з ладу.
Найчастіше, через що з'явилися неполадки автовласник виявляється в безвихідному становищі.
Які заходи вжити, коли з авто починаються такі проблеми?
Розглянемо кілька доступних і дієвих варіантів, як перевірити підвіски самостійно і не вдаватися до допомоги фахівців.
Ознайомимося з усіма зразками пневматичних амортизаторів, для Мерседес, Ауді, БМВ, у яких закритий пневматичний балон.
Сигналом того, що необхідно встановити ремкомплект насамперед є поява пробоїни в заливці на верхній ділянці пневматичної підвіски, там де знаходиться засувка, що подає повітря.
У разі якщо ви помітили, що машина спонтанно стала "сідати" на одне з передніх коліс, то щоб виявити неполадку необхідно завести транспортний засіб, щоб компресор почав функціонувати.
Як тільки компресор почне працювати і накачає вузол підвіски до нормальної позначки, необхідно приготувати розчин з мила, відкрити капот і забризкати їм виїмку, куди підноситься трубка для передачі повітря.
Якщо в результаті цих дій з мильним складом з'являться бульбашки, необхідно прибрати несправність за допомогою налагодження набору різних прокладок для всіх вузлів двигуна.
Цей варіант підійде, коли машина сідати за кілька годин або одну ніч.
Амортизатори Мерседес Аірматік: W220, W211, W219, W221, а так само Ауді A8, A6 allroad з 2007р, БМВ 7-er E65 / E66.
Є випадки, коли машина нахиляється на одну зі стійок за дуже короткий час, наприклад за пару годин. Бувають випадки коли нахил відбувається прямо на ходу.
У подібній ситуації є велика ймовірність, що в стійці пневмобалона є розрив. Перевірити це нескладно.
Якщо Автомобільний компресор ще може підкачати подібну стійку, то щоб виявити несправність необхідно провести наступні маніпуляції: завести машину, щоб компресор накачав стійку до стандартного рівня. Потім слід заглушити машину. Так можна не відволікатися на інші шуми, звук працюючого мотора не буде заважати. Потім потрібно приставити домкрат і зняти колесо з тим амортизатором, який протруює пресинг. Досить лише підняти колесо від землі і воно відірветься.
Важливо добре слухати. Коли роллінговий пневматичний балон, який встановлюється на всіх версіях амортизаторів Mercedes, почне випрямлятися і досягне ділянки тріщини, за рахунок вивішування колеса, то ви почуєте шиплячий звук, подібний до того який можна почути при проколі шини. Він буде дуже добре чути, якщо подивитися в колісну арку.
Цей варіант діагностики підійде для наступних версій амортизаторів: Audi A8, Audi Аллроад з 2007р, Мерседес W221, W220, W219, W211, BMW E65 / E66 730, 735, 740, 745, 750, 760 Li.
Якщо після вищеописаних маніпуляцій не буде чути звуку повітря, що відходить з пневматичного балона, то необхідно знайти неполадки в інших крихких ділянках системи Аірматік.
Ймовірні варіанти:
-рейки засувок мають дефекти;
-Вимірювачі рівня висоти мають дефекти.
У передній частині на кожне колесо, ззаду один на всю вісь.- іноді може бути зафіксована погана герметичність системи.
Стикування в ділянках, де закручуються трубки подачі повітря в Стійки і в рейку засувок. Трапляється, що вони погано затягнуті або мають несправність різьблення або ущільнювального кільця. В результаті з'являється протікання повітря.
Використовуйте при виникненні проблем ці варіанти. Сподіваємося, що вони виявляться корисні і допоможуть вам зберегти гроші і час.