М'якість руху автомобіля, а також його комфортабельність і маневреність безпосередньо залежать від особливостей і настройки підвіски транспортного засобу. За допомогою звичайної підвіски з гвинтовими пружинами забезпечується гідний рівень зручності і безпеки, проте така підвіска не здатна комбінувати всі інші властивості, які так потрібні в сучасній машині.
Пневматична підвіска може змінювати свої параметри виходячи із запитів автовласника, манери його управління і стану доріг.
Машини марки Мерседес оснащені системою пневматичної підвіски, яка називається Airmatic, проте по суті це вдосконалена версія простої четырехконтурной пневмопідвіски. Є такожПневмопідвіска двоконтурна, її монтують на транспортні засоби низького сегмента. Функціонал концепції AIRmatic можна охарактеризувати так: в апарат регулювання эйрматик надходять відомості по шині матеріалів CAN від приладів обороту коліс, реальної і необхідної передачі автоматичної коробки передач, кута загину рульового колеса, оборотів мотора,вимірювачів форсування кузова, вимірювачів показника установки підресорювання, приладів тиску в концепціїпневмопідвіски і навіть манометра температури зовні. Купити пневмобалон на мерседес gl так як Напівактивна Підвіска використовуючи прилади прямовисного прискорення проводить аналізтого, в якому стані покриття дороги, а за допомогою вимірювачів повороту рульового колеса і швидкості вивчає манеруавтоводіння. Зібравши всі ці дані Автомобільна пневматична підвіска приводиться в належне положення.
Звичайні двоконтурні пневмопідвіски оснащені однією петлею і одним контролюючим компонентом на кожен стрижень. Серйозним недоліком двухконтурной пневмопідвіски є те, що проходячи поворот, під час появи завантаженості на конструкцію від бокового форсування,з насиченого балона повітря намагається пройти в той балон, який працює з паралельним колесом. Така система не може гарантувати гідну маневреність, коли на дорогах складна ситуація.
По закінченню часу відбувається знос пневмобалонов для Mercedes і навіть компресорів пневматичної підвіски, і потрібно замінити їх. Американська фірма Arnott Inc. пропонувати змонтувати пневматичні балони і пневмостойки свого виробництва. За якістю складові частини цього виробника не поступаються, більш того навіть краще оригінальних запчастин, як, наприклад, пневматичні балони задньої підвіски A-2596 для Мерседес-Бенз ML/GL або A-2536 для сегментів E/CLS, крім того їх вартість набагато нижче. Так само американський виробник пропонує вироби, у яких немає аналогів серед оригінальних виробників, наприклад балон a-2575, призначений для фронтального пневматичного амортизатора ml або GL сегментів.
Для довгої експлуатації компресора, важливо не упустити час пневматичний балон розгерметизується, адже щоб підтримати напір в пружинистому компоненті, в якому трапилася розгерметизація, установка повинна регулярно функціонувати, що істотно скоротить джерело її поршня в зборі з комплектом ущільнюючих кілець.
Манжета пневмоподушки є однією зі слабких місцьпристрій. Вона стає причиною розгерметизації пневматичної підвіски Мерседес. Термін експлуатації добротної манжети від американського виробника більш тривалий, ніж у оригінальній, представленої баварським виробником. Особливо актуально купити пневмоподушку на Mercedes при поганих дорогах, коли потрібно підтримувати високий кліренс, щоб подолати важкі ділянки або великі вибоїни.