Adaptivnaya pnevmopodveska Audi

 Пневматичну підвіску машин марки Audi як правило, називають адаптивною (англійською adaptive air suspension). Варто відзначити, що всі виробники позначають даний тип підвіски по своєму. Але за принципом роботи ці системи часто дуже схожі незалежно від марки автомобіля.

 

Для чого може знадобитися Пневмопідвіска Audi 

Система пневматичної підвіски виконує аналіз дорожніх умов (поперечний і поздовжній нахил кузова), стилю водіння, завантаженості автомобіля і конфігурації місцевості під час руху машини. Отримана інформація використовується з метою підбору відповідних робочих параметрів, з якими функціонують пневматичні стійки.

Компоненти системи з електронним управлінням дають можливість підбору відповідних характеристик демпфірування підвіски, щоб забезпечити комфорт і безпеку руху.

Найчастіше присутні такі режими:

  • Sport;

  • Automatic;

  • Comfort;

  • Sport/Comfort.

Безліч датчиків і контролерів дають можливість відрегулювати висоту кузова з урахуванням дорожніх умов і компенсувати автомобільні коливання. Наприклад, Адаптивна пневматична підвіска може опустити кузов на підвищених швидкостях, щоб поліпшити аеродинаміку і підвищити стійкість. А ось рухаючись по більш складній місцевості автомобільний кліренс можна підвищити.

Відносно конструкції: в стійках передньої підвіски амортизатор як би оточений пневматичним балоном, а в задній підвісці амортизатори і пневмостойки розділені. Крім того, в системі використовується ефективний компресор пневмопідвіски і в деяких випадках алюмінієві ресивери підвищеного тиску (розміщені в ніші запасного колеса), що подають повітря під тиском 15-18 бар.

У разі виникнення проблем з даною системою можемо порадити придбати деталі пневматичної підвіски за доступною вартості. У нас у продажу є практично будь-які Автозапчастини для Audi причому за доступними цінами. Щоб купити пневмобалон Audi, оформіть заявку на нашому сайті.

Принцип роботи пневматичної підвіски Audi

Адаптивний пневматична підвіска на Audi служить для установки кузова на певній висоті з урахуванням швидкості і вимог водія.

В автоматичному режимі машина обладнана базовою регульованою підвіскою, яка орієнтована на комфорт, з відповідною картою демпфірування. В даному положенні при швидкості щонайменше 120 км/год машина опускається на 25 міліметрів, приводячи в дію режим швидкісної автомагістралі. При такому положенні поліпшується аеродинаміка і знижується витрата палива.

У режимі комфорту Автомобільна висота залишається такою ж, як і при автоматиці. При цьому на більш низьких швидкостях забезпечується більш м'яке демпфірування. Іншими словами, даний режим забезпечує більший рівень комфорту і зручності водіння в порівнянні з автоматичним. Крім того, дане положення не передбачає спрацьовування функції автоматичного опускання на швидкісній автомагістралі.

Динамічний режим відрізняється більш низьким (на 20 міліметрів) рівнем машини в порівнянні з автоматичним. Карта демпфірування при цьому функціонує на спортивних Налаштуваннях. Ще можна відзначити спрацьовування функції опускання на автомагістралі.

У підйомному режимі Підвіска стає на 25 міліметрів вище в порівнянні з комфортним і автоматичним варіантами.

Ще варто згадати про пневматичний амортизатор, що забезпечує дієвість системи.

 

CDC (continuous damping control – безперервний контроль демпфування). Блок управління даного вузла теж функціонує відповідно до дорожніх умов, стилю водія і режиму, який обраний в системі Audi drive select.

Можна вибрати наступні режими:

  • автоматичний;

  • динамічний;

  • комфортний;

  • allroad або підйом.

 Їх керуючий блок відповідає за індивідуальне регулювання демпфуючих сил для кожного колеса за мілісекундні цикли. Потік гідравлічної рідини між внутрішньою і зовнішньою трубками регулюється клапанами з електромагнітним приводом. Характеристики демпфера при цьому змінюються відповідно до збільшення або зменшення поперечного перерізу.